Hvis din feriegæst indsender eller truer med at indsende en anmeldelse, som du mener er blevet skrevet som en slags afpresning for at få erstatning, skal du henvende dig til vores kundeservice via e-mail så hurtigt som muligt.

Vedhæft en kopi af feriegæstens skriftlige korrespondance. Du kan også faxe korrespondancen til os på 0044 207 821 9388. Husk at skrive din ferieboligs ID-nummer og skriv ”Review Dispute Documentation” på den første side af faxen.

Den skriftlige korrespondance fra feriegæsten bør omfatte:
  • Truslen om at misbruge anmeldelses-systemet ved at skrive en negativ anmeldelse, hvis feriegæsten ikke modtager kompensation.
  • Hvis truslen blev sendt via e-mail, skal du vedlægge hele e-mailkorrespondance.

I henhold til vores Politik om Privatliv kan alle de oplysninger du sender til os, herunder dokumenter og korrespondance, videregives til feriegæsten, så han eller hun kan tage stilling til det.

Når vi har gennemgået din henvendelse, giver vi dig besked om, hvorvidt vi mener der foreligger en overtrædelse af vores retningslinjer for indhold.