Når du har indsendt en bookingforespørgsel, har udlejere og udlejningsagenturer 24 timer til enten at acceptere eller afvise din forespørgsel. Hvis de accepterer eller afviser din forespørgsel indenfor 24 timer, afviser vi automatisk forespørgslen, så du kan sende en ny bookingforespørgsel til en anden feriebolig i stedet. 

Hvis du endnu ikke har fået svar, kan du prøve følgende:
  1. Kontrollér, at du har modtaget en bekræftelses-e-mail fra os. Denne e-mail bekræfter, at din bookingforespørgsel er blevet sendt til udlejeren eller udlejningsagenturet.
  2. Bekræft, at du ikke har svar liggende fra udlejeren eller udlejningsagenturet i mappen med uønsket mail på din e-mailkonto.
  3. Du kan tilpasse dine indstillinger til at acceptere alle e-mails fra "@messages.homeaway.com".
Du kan også trække din afventende bookingforespørgsel tilbage når som helst, inden den accepteres eller afvises. For at trække en afventende bookingforespørgsel tilbage eller kontrollere status af din booking skal du logge ind på din feriegæstkonto og klikke på Mine bookinger