Når en feriegæst har sendt en forespørgsel på din annonce, og vedkommende er klar til at betale, kan du følge trinnene herunder for at sende en betalingsanmodning direkte fra din konto.  En betalingsanmodning inkluderer et detaljeret tilbud og et link til at betale.
  1. Log ind på din konto.
  2. Hvis du har flere annoncer, skal du vælge den relevante feriebolig.
  3. Klik på ikonet for Indbakke i menuen til venstre.
  4. Find og klik på den pågældende gæst.
  5. Klik på Tilbud for at gennemgå oplysningerne og foretage eventuelle ændringer.
  6. Klik på Gem.
  7. Klik på Betalinger for at gennemgå betalingsplanen og foretage eventuelle ændringer.
  8. Klik på Gem.
  9. Hvis du gerne vil tilføje en vedhæftet fil, skal du klikke på papirclipsen.
  10. Klik på Svar og forhåndsgodkend.

Bemærk venligst, at de første betalingsanmodninger, som ikke ændres og ikke betales af en feriegæst, udløber efter tre dage. Din kalender vil vise anmodningen som "Under forbehold" i denne periode, hvilket kun du kan se. Når en betalingsanmodning udløber, fjernes bookingen under forbehold fra din kalender. Hvis du redigerer et tilbud, udløber bookingforespørgslen ikke og vises i din kalender som en booking under forbehold.

Sådan sender du en betalingsanmodning igen:
  1. Log ind på din konto.
  2. Hvis du har flere annoncer, skal du vælge den relevante feriebolig.
  3. Klik på ikonet for Bookingassistent i menuen til venstre.
  4. Klik på Betalinger.
  5. Find og klik på den pågældende gæst.
  6. Scroll ned til bookingoplysningerne, og klik på Handlinger under betalingsplanen for den relevante betalingsanmodning.
  7. Klik på Send betalingsanmodning igen.
  8. Klik på Send.
Du kan sende op til tre almindelige betalingsanmodninger og fem yderligere betalingsanmodninger. Med yderligere betalingsanmodninger kan du tilføje yderligere gebyrer, som muligvis ikke gælder for alle bookinger, såsom gebyrer for parkering eller opvarmning af pool, som feriegæsten skal betale under opholdet.