Hvorfor skal jeg bekræfte min identitet? 
Ved at bekræfte din identitet er du med til at opbygge tillid og øge sandsynligheden for, at din bookingforespørgsel accepteres ved at vise udlejere og udlejningsagenturer, at du er en rigtig feriegæst.

Skal jeg bekræfte min identitet flere gange?
Vi anbefaler, at du opretter en feriegæstkonto og logger ind, før du sender en bookingforespørgsel, for at sikre, at du ikke skal bekræfte din identitet mere end én gang. 

Hvilke oplysninger skal jeg indsende for at bekræfte min identitet?
Vi kan bede dig om at bekræfte oplysninger som for eksempel fornavn og efternavn, e-mailadresse, mobilnummer, fysisk adresse og fødselsdag for at bekræfte din identitet.

Hvilke oplysninger deles med udlejeren eller udlejningsagenturet?
HomeAway værner om dit privatliv. Når din identitet er bekræftet, vil udlejere og udlejningsagenturer kun se, at du er en verificeret feriegæst. Som ved alle bookingforespørgsler deles dine grundlæggende kontaktoplysninger (dvs. e-mail og telefonnummer) med udlejeren eller udlejningsagenturet, når bookingforespørgslen er accepteret, så I kan kommunikere om opholdet. 

Skal jeg bekræfte min identitet for at bruge hjemmesiden eller booke en feriebolig?
I øjeblikket kræver vi ikke, at du bekræfter din identitet for at bruge hjemmesiden eller booke en feriebolig. Ved at bekræfte din identitet kan du dog skabe tillid hos udlejere og udlejningsagenturer, så der er større sandsynlighed for, at dine bookingforespørgsler accepteres. Bemærk, at hvis du booker en feriebolig i Spanien, er det et lovkrav at fremvise ID.

Jeg har fået besked om, at mine oplysninger ikke kunne bekræftes i øjeblikket. Hvad betyder det? 
Din bookingforespørgsel blev sendt til udlejeren eller udlejningsagenturet, men vi kunne ikke bekræfte dine oplysninger i øjeblikket. Du kan blive bedt om at bekræfte dine oplysninger igen, næste gang du sender en bookingforespørgsel.