Udlejere og udlejningsagenturer vil gerne høre om din oplevelse. Hvis du ikke allerede har gjort det, bedes du venligst kontakte udlejeren eller udlejningsagenturet og fortælle om din oplevelse.

Sådan indsender du en klage:
  1. Klik på Kontakt os nederst på denne side. 
  2. Klik på Klage over feriebolig
  3. Klik på E-mailadresse, og angiv følgende oplysninger:
    • Udlejerens eller udlejningsagenturets navn, telefonnummer og e-mailadresse
    • Ferieboligannoncens ID-nummer fra den side, du bookede fra
    • En kort beskrivelse af situationen og dit ønskede udfald
Klager over en feriebolig videresendes til udlejeren eller udlejningsagenturet med besked om, at de skal kontakte dig så hurtigt som muligt for at finde en løsning på klagen.

Selvom vi ikke fungerer som mægler i uenigheder, tager vi din klage meget alvorligt. Alle klager over ferieboliger bliver dokumenteret, og udlejere og udlejningsagenturer bliver opfordret til at tage sig af klagerne inden for en rimelig tidsramme. Vi kan iværksætte visse foranstaltninger for ferieboliger, der modtager flere klager.