Den kode, du har modtaget, virker ikke.
Sørg for at åbne selve sms'en. Hvis din telefon er låst, kan du let forveksle nummeret på din låseskærm med verificeringskoden. Du skal åbne selve sms'en for at se den 6-cifrede verificeringskode.

Koden gælder kun i 30 minutter. Hvis der er gået mere end 30 minutter, siden du modtog koden, skal du anmode om en ny kode.

Du har ikke modtaget verificeringskoden.
Det skulle kun tage et par sekunder, før du modtager verificeringskoden, men der kan gå op til et minut.

Hvis du ikke har fået koden via sms/tekstbesked, så prøv at få koden ved at modtage et opkald til din telefon.

Du bliver bedt om at indtaste totrinsbekræftelsen flere gange fra den samme enhed.
Sørg for, at du har markeret feltet for at huske denne enhed.
Hvis du har skiftet til en anden browser, kan du blive bedt om at indtaste totrinsbekræftelsen flere gange fra den samme enhed. Totrinsbekræftelsen kigger både på, hvilken enhed og browser du bruger, når du logger på. Hvis du ofte bruger flere browsere, anbefaler vi, at du bruger et par minutter på at bekræfte dem alle, så du ikke får de samme problemer fremover.

Du bruger den samme kode på flere enheder.
Du kan ikke benytte den samme kode på flere enheder. Når du logger på din konto fra en ny enhed, skal du anmode om og indtaste en unik verificeringskode.

Har du stadig problemer?
Hvis du bliver låst ude af din konto eller stadig har problemer med totrinsbekræftelsen, skal du ringe til kundeservice for at få hjælp. Du kan kontakte kundeserviceteamet ved at klikke på knappen Kontakt os.