Nulstil dit kodeord
  1. Klik på Login i øverste højre hjørne.
  2. Klik på Login for udlejere i dropdown-menuen.
  3. Klik på Glemt kodeord?
  4. Indtast derefter e-mailadressen forbundet med din konto og klik på Fortsæt.
  5. Hold øje med din indbakke, hvor der gerne skulle ligge en e-mail fra noreply@homeaway.com med et link til at nulstille dit kodeord. 
  6. Klik på linket i e-mailen.
  7. Indtast dit nye kodeord to gange. 
  8. Klik på Gem ændringer
Ændre din adgangskode
  1. Log ind på din konto.
  2. Klik på Min konto.
  3. Vælg Kontoindstillinger fra dropdown-menuen.
  4. Klik på fanebladet Sikkerhed, eller scroll ned til Beskyt din konto.
  5. Klik på Rediger ved siden af Adgangskode.
  6. Enter in your current password.
  7. Indtast din ny adgangskode.
  8. Klik Gem ændringer.
 
Linket til nulstilling af kodeordet er gyldigt i 24 timer. Hvis der er gået mere end 24 timer, siden du modtog e-mailen, og du endnu ikke har klikket på linket, bedes du følge instruktionerne ovenfor for at sende dig selv en ny e-mail. I den forbindelse anbefaler vi på det kraftigste, at du rydder cache og cookies, inden du sender den nye e-mail med nulstillingslink.

Din angivne e-mailadresse skal stemme overens med e-mailadressen i din HomeAway-konto, for at du kan nulstille dit kodeord. Hvis du ikke modtager nogen e-mail om nulstilling af kodeord, kan du prøve at angive en anden e-mailadresse. Tjek også mappen med uønsket post, hvis du har ventet på e-mailen i mere end 15 minutter.

Krav for kodeord
  • Skal indeholde tal og bogstaver
  • Skal være mellem 7 og 32 tegn
  • Kan geen vorige wachtwoord gebruiken
  • Må ikke indeholde almene begreber som ”kodeord”, ”hund” eller ”homeaway”
  • Må ikke bestå af en række tal eller bogstaver som f.eks. ”1234”, ”1111”, ”abcd” eller ”aaaa”