Du kan prøve at følge nedenstående trin:
  1. Tjek, at din browser er understøttet af vores hjemmeside. Klik her for at få flere oplysninger.
  2. Ryd din cachehukommelse og dine cookies. Klik her for at få hjælp.
  3. Prøv en anden browser. Hvis du er usikker på, hvilken browser du benytter, kan du klikke her.

Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os med følgende oplysninger: 
  1. Hvilken browser benytter du?
  2. Bruger du en firewall, blokering af pop op-vinduer eller software til blokering af reklamer?
  3. Hvor på vores side skete fejlen?
  4. Fik du en fejlmeddelelse? Hvad stod der?
  5. Hvornår skete fejlen (inklusive dato og tidspunkt)?
  6. Hvis fejlen opstod i forbindelse med betaling eller forespørgsler fra feriegæster, skal vi bruge navnet på feriegæsten samt betalingsbeløbet.
  7. Kan du sende os et screenshot? Det ville være en stor hjælp.
Hvis vores kundeservice ikke kan finde en fejl på siden, der kan være årsag til problemet, vil du muligvis blive kontaktet af en medarbejder fra vores tekniske supportafdeling, som vil bede om flere oplysninger. Hvis vi finder en fejl på siden, giver vi besked til vores programmører. Afhængigt af omfanget kan det tage tid at rette fejlen.

Hvis du netop har opdateret oplysninger på din annonce, og ændringerne ikke er synlige for feriegæster, kan du give det lidt mere tid. Kontakt os venligst, hvis opdateringen ikke er synlig efter et par timer.