Almene problemer med kreditkort 

Sørg venligst for, at dine kreditkort- og faktureringsoplysninger er indtastet korrekt, at dit kort ikke er udløbet og at bookingbeløbet ikke overstiger dit kreditkorts beløbsgrænse. Nogle banker kan begrænse muligheden for at betale online eller blokerer transaktioner for at beskytte kunden mod svindel. Hvis du stadig oplever problemer efter at have tjekket ovenstående oplysninger, bedes du venligst kontakte din bank. 

Andre mulige årsager til, at din betaling ikke er gået igennem 

Sørg for, at lejekontrakten er læst igennem og accepteret, at datoerne, du vil booke på, stadig er ledige, og at hverken betalingsanmodningen eller bookingen er blevet annulleret. Sørg for, at du ikke klikker på knappen Betal nu mere end én gang, når du gennemfører betalingen. Når du har foretaget en booking, kan det tage op til flere minutter at gennemføre betalingen. 

Efter at have rettet op på eventuelle fejl, som kan have forhindret betalingen, bedes du venligst vente to timer, før du prøver at foretage endnu en betaling. Du kan også prøve at bruge en anden browser eller rydde din cache og dine cookies, før du foretager en ny betaling.

Liste over lande, hvor betalinger ikke kan gennemføres

Nogle ferieboligannoncer accepterer ikke online betaling fra visse lande. Hvis din bank befinder sig i et af landene listet nedenfor, kan din online betalingsanmodning ikke gennemføres:
  • Afghanistan
  • Albanien
  • Algeriet
  • Angola
  • Den Centralafrikanske Republik
  • Tchad
  • Elfenbenskysten
  • Cuba
  • Den Demokratiske Republik Congo
  • Iran
  • Irak
  • Libyen
  • Myanmar
  • Nigeria
  • Nordkorea
  • Pakistan
  • São Tomé og Principe
  • Saudi-Arabien
  • Somalia
  • Sudan
  • Syrien
Kontakt venligst vores kundeserviceteam, hvis du har brug for yderligere hjælp.