Der kan være flere grunde til, at du ikke modtager forespørgsler på din e-mail.

Forespørgslerne bliver muligvis blokeret fra din indbakke af din e-mailudbyder
For at bekræfte dette kan du logge ind på din e-mailkonto og søge efter e-mails fra
sender@messages.homeaway.com. For at undgå dette skal du ændre dine indstillinger ved at tilføje sender@messages.homeaway.com til dine kontakter.

Forespørgslerne bliver muligvis sendt til din mappe med uønsket post
For at bekræfte dette kan du logge ind på din e-mail og søge i dine mapper med slettede og uønskede e-mails efter e-mails fra
sender@messages.homeaway.com. For at undgå dette skal du ændre dine indstillinger ved at oprette en regel, som sender e-mails fra sender@messages.homeaway.com videre til din indbakke. Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, kan du læse under hjælp og support hos din e-mailudbyder.

Hvornår skal du kontakte os

Hvis du opdager filtre eller andre indstillinger, der sender forespørgslerne til din papirkurv eller din mappe med uønsket post, og du ikke har foretaget disse ændringer, bedes du kontakte os, da der kan være et sikkerhedsbrist på din konto.

Sådan tjekker du dine filtre
Gmail
MSN/Hotmail
Yahoo! Mail               
AOL Mail