Appen til udlejningsadministration kan give dine feriegæster oplysninger om deres ophold, når de har brug for det, og samtidig kan du spare både tid og ekstra arbejde. Du kan til enhver tid gå til linket Gæsteservice i din udlejerkonto for at tilpasse oplevelsen til din bolig og din feriegæst.

Hvis du tilføjer gæsteserviceindhold, forbedrer det lejeoplevelsen for dine feriegæster, og det gør det lettere for dig at administrere deres ophold. Vi opfordrer dig til at give dine feriegæster denne oplevelse.

Du kan tilpasse brugen af notifikationer fra mobilappen ved at følge vejledningen nedenfor:
  1. Hvis du har flere annoncer, skal du vælge den, du ønsker at redigere.
  2. Klik på ikonet for Feriebolig i navigationsmenuen til venstre.
  3. Klik på Gæsteservice
  4. Klik på Indstillinger.
  5. Klik på Meddelelser til udlejer.
  6. Klik på Deaktiver for hver af de notifikationer, du ønsker at deaktivere.
  7. Klik på Guest Notifications (Meddelelser til feriegæst).
  8. Klik på Deaktiver for hver af de notifikationer, du ønsker at deaktivere.

Når du har gennemført disse trin, vil feriegæsten modtage en bekræftelsesmail, der indeholder oplysninger om HomeAway-mobilappen og en anmeldelsesanmodning. Feriegæster kan stadig modtage notifikationer om at downloade og få adgang til oplysninger for bookinger, der er igangværende.