Annoncer kan ikke overdrages til anden part. Hvis en feriebolig sælges, eller der forekommer ændringer i administrationen af ferieboligen, kan HomeAway hjælpe dig med at oprette en ny annonce. Eksisterende indhold (billeder, beskrivelse, osv.) bliver ikke overført med over til en eventuel ny annonce, der oprettes hvis en feriebolig overtages af en anden udlejer.

Hvis du står overfor at skulle sælge din feriebolig, så kontakt kundeservice for hjælp til at deaktivere din annonce. Husk endelig at logge på din konto og annullere eventuelle planlagte betalingsanmodninger. Hvis den nye udlejer fortsat vil annoncere for ferieboligen, skal der oprettes nyt abonnement samt en ny konto og annonce. Vi anbefaler, at du samarbejder med den nye udlejer, så overgangen går så glat som muligt i forhold til fremtidige reservationer og at få givet de berørte feriegæster besked.

I forhold til at vælge det rigtige abonnement opfordres den nye udlejer til at kontakte vores salgsteam på 89 88 27 95 fra mandag og fredag fra kl. 09.00 til kl. 17.30.